لیفت ابروها ( بالا کشیدن ابروها ) جراحی زیبائی پلک ها
لیفت ابروها ( بالا کشیدن ابروها ) جراحی زیبائی پلک ها

لیفت ابروها ( بالا کشیدن ابروها ) جراحی زیبائی پلک ها

 لیفت ابروها ( بالا کشیدن ابروها ) جراحی زیبائی پلک ها
بسیاری از مراجعین ما از افتادگی ابرو ها و شل بودن پوست زیر ابرو ناراضی بوده و برای برطرف نمودن آن جهت جراحی لیفت ابرو یا جراحی زیبایی پلک مراجعه می نمایند.
این عمل در گذشته ای نه چندان دور یکی از شایعتربن اعمال جراحی زیبائی صورت محسوب می شد ولی امروزه به ندرت انجام میشود.
علت این مساله درک بهتر و دقیق تر عواملی است که منجر به این تغییرات در صورت ( افتادگی ابرو ها وشل شدن پوست زیر ابرو ها ) می گردند. امروزه مشخص شده است که علت اصلی این پدیده تحلیل رفتن بافت چربی می باشد.در نتیجه ی کاهش حجم چربی این ناحیه قسمت خارجی ابرو ها به طرف پایین جا به جا شده و پوست شل و "اضافه" بنظر می رسد.

در تکنیک های قدیمی این قسمت از پوست " اضافه " –با و یا بدون بافت چربی زیر آن – برداشته می شد و نتیجه ی کار رفع " چین پوستی " و پف آلودگی زیر ابرو و پلک بالا بود ولی اشکال این روش این بود که علیرغم تغییرات فوق چهره ی فرد عمل شده جوان تر نمی شد و در اغلب موارد حالت چشم ها و ابروها نشان دهنده ی انجام عمل جراحی بود. در حالیکه با روش های امروزی بجای برداشتن پوست " اضافه "، نسج چربی تحلیل رفته جایگزین می گردد که علاوه بر ایجاد تغییرات مثبت در حالت چشم ها و ابرو ها، فرد چهره ی جوان تری پیدا می کند. در موارد استثنائی ممکن است برداشتن مقدار کمی از پوست لازم باشد.

تزریق چربی در این ناحیه اگر با تکنیک های امروزی و دقیق انجام شود نتایج فوق العاده ای دارد. با این عمل نه تنها حجم از دست رفته جایگزین می گردد بلکه پوست جوان تر و شاداب تر می گردد. علت این پدیده وجود تعداد فراوان STEM CELLS ( سلول های بنیادی ) در بافت چربی تزریق شده می باشد. این سلول ها موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین و همچنین تسهیل تغذیه پوست ( افزایش تعداد رگ های خونی ) گردیده، طراوت پوست را مجددا برقرار می کند.

اگر به لیفت ابرو و یا برداشتن پوست اضافه پلک بالا فکر میکنید، می توانید طی مشاوره حضوری در کلینیک ما، در مورد بهترین گزینه که بتواند بهترین نتایج را دربرداشته باشد از دکتر بنیادی سوال کنید و در مورد مزایای روش های مختلف اطلاعات لازم را کسب نمائید.

در صورت تمایل به انجام مشاوره ی رایگان می توانید با تلفن های 22859098 (021) ویا 22865536 (021) تماس گرفته و یا به آدرس drbonyadi@gmail.com ایمیل بزنید. در جلسه ی مشاوره، جزئیات روش های مختلف ( شامل مزایا و محدودیت های احتمالی آن ها ) با در نظر گرفتن ویژگی های چهره ی شما تشریح گردیده و تمامی اطلاعات ضروری در اختیارتان قرار داده می شود تا بر مبنای آن، در مورد مناسب ترین روش برای شما تصمیم گیری شود.

منبع:

http://www.drbonyadi.net

تعداد بازدید: 794

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.