شیوه‌های زیباسازی دندان
شیوه‌های زیباسازی دندان

شیوه‌های زیباسازی دندان

توضیحات دکتر هنگامه مفاخر درباره شیوه‌های زیباسازی دندان
اگر شما مدام در تلاش برای پنهان‌کردن دندان‌های کج و خمیده خود از مردم و یا حتی دیدن آنها در آینه هستید، دیگر زمان آن فرارسیده است تا از روش‌های درمانی دندانپزشکی زیبایی برای درمان این مسئله استفاده کنید. روشهای بسیار زیادی وجود دارند که بوسیله آنها می‌توان دندان‌های کج و خمیده را به شکلی زیبا، طبیعی، جذاب و سالم تبدیل کرد.
 

سیم ارتدنسی
انواع و اقسام سیم‌های ارتدنسی برای درمان دندان‌های کج و خمیده وجود دارند که هر یک از آنها برای صاف و منظم کردن دندان‌های کج با یک فشارملایم ساخته شده‌اند. معمولا این روش برای بیمارانی کاربرد دارد که دندان‌های بسیار شلوغ و نامنظمی دارند.
 

منظم‌کننده‌ها
اگر شما در دندان‌های خود شکاف‌های خفیفی می‌بینید و یا دندان‌های درهم و برهمی دارید، منظم‌کننده‌های زیبایی بهترین روش برای حل مشکل شما خواهند بود. همچنین آن ها برای شکل‌دهی مجدد به مینای دندان نیز استفاده می‌شوند. این روش نشان‌دهنده مهارت‌های هنری در دندانپزشکی است. که در آن از مواد چسبنده برای به دست‌آوردن یک ردیف دندان‌های منظم استفاده می‌شود.
 

روکش‌ها
روکش‌ها برای دندان‌هایی که به‌طور طبیعی کوتاه هستند و یا خمیدگی کمی دارند استفاده می‌شوند. نه‌تنها این روکش‌ها دندان‌ها را ردیف و یکدست می‌کنند بلکه رنگ آن‌ها را تغییر داده و یک رنگ سفید و زیبا برایشان به‌وجود می‌آورند.

این متن، با مطالعه تحقیقات ارائه شده در سایت‌های Weiss & Luccarelli Orthodontics و West Orthodontics و کتاب Everything You Need To Know About Orthodontic Treatment نوشته جی لیوک چپمن نوشته شده است.

تعداد بازدید: 983

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.