دلیل جراحی زیبایی بینی و تاثیرات آن بر زندگی
دلیل جراحی زیبایی بینی و تاثیرات آن بر زندگی

دلیل جراحی زیبایی بینی و تاثیرات آن بر زندگی

جواب این سوال بسیار ساده و مشخص است و لیکن باید جواب این سوال را تحلیل و بررسی کرد چرا که پس از آن می توان به پاسخی کلی دست یافت. جواب این است: چون می خواهند زیباتر به نظر برسند. بهمین دلیل ساده است که بیماران خود را دست جراحان زیبایی می سپارند. ولی زیبایی چیست؟ و زیباتر شدن چه مفهومی دارد؟

زیبایی حالتی است که در فرد بیننده و نیز در خود فرد احساس بهتر و خوشایند تری ایجاد مینماید.امروزه برای زیباتر شدن بینی معیارهای خاصی داریم که بصورت کاملا مشخصی در کتابهای زیبایی بینی آمده است و کلیه اندازه ها نسبت ها و زوایا در بینی تعیین شده اند. ولیکن صرفا این معیار ها کارگشا نیستند چرا که بنظر اینجانب هماهنگی اجزا و تناسب آنها در صورت است که به یک چاره زیبایی می بخشد. حتی حالات روانی فرد می تواند روی زیبایی فرد و شادابی چهره ی او تاثیر داشته باشد زیرا حالات روانی از جمله شادی، عصبانیت و خشم روی عضلات چهره به نا خوداگاه تاثیر می گذارد و این تاثیر در زیبایی فرد نمود پیدا می کند. ایجاد زیبایی فقط مختص خانم ها نیست و در اقایان و حتی کودکان (قبل از سن بلوغ) هم مشاهده می شود.

در مورد آمار بیماران هم در مورد عمل جراحی بینی در سال گذشته 1389 باید بگوید در ازای هر 2 خانمی که من عمل کرده ام 1 نفر مرد را مورد عمل قرار داده ام.

اما مهم ترین دلیلی که افراد دست به عمل جراحی زیبایی میزنند،ایجاد زیبایی و احساس خوشایندی است که به فرد پس از عمل دست می دهد این مسئله باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس می شود که این مسئله می تواند تاثیر خود را در رفتار های و برخورد های روزمره فرد نشان دهد.

علت دیگر انجام اعمال بینی مسئله درمانی ان می باشد.

کسانی هستند که دچار انحراف تیغه بینی می باشند که می توان هنگام عمل جراحی انحراف، توعما به عمل جراحی زیبایی اقدام کرد.

پس به طور خلاصه افراد برای زیباتر شدن اقدام به عمل جراحی زیبایی می کنند که این مسئله می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه ان ها گردد. جنبه دیگر عمل جراحی زیبایی تصحیح همزمان مسئله انحراف بینی می باشد.

منبع:

http://www.drsalehrad.com

تعداد بازدید: 847

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.