اعتیاد و مصرف داروی اعصاب
اعتیاد و مصرف داروی اعصاب

اعتیاد و مصرف داروی اعصاب

دنیای امروز،دنیای انفجار بیماری روانپزشکی است. چه کسی فکر می کرد که داروهای اعصاب یکی از پرمصرف ترین داروهای پزشکی بشوند؟چه کسی تصور می کرد که اینقدر سطح استرس در جامعه بالا برود؟

متاسفانه ما در انتهای قرن بیست و یکم در انفجار بیماریها روبرو هستیم! و چاره ای جز تطابق نداریم. منظور من این نیست که شما را به مصرف دارو هدایت کنم. بلکه هدف من اینست که هر وقت احساس ناراحتی کردید با دکتر اعصاب و روان ومشاور ماهر مشورت کنید. اگر نیاز به دارو بود، از روانپزشک خود بپرسید و تا متقاعد نشدید مصرف نکنید. پزشک می باید به بیمار توضیح دهد. و زمانیکه مصرف دارو لازم بود، مصرف کنید..

ولی بدانید که درمان کامل، یک درمان متشکل از دارو و روان درمانی است. امروز ما مشاوره می خواهیم. همیشه وقتی برای بیمارانم مشاوره می کنم، به خود می گویم: ای کاش من هم مشاوره داشتم. اخر می دانید زندگی یکبار است!!!!!

داروهای اعصاب انگ خورده اند! اگر با دقت و تجویز توسط متخصص مصرف شوند، نه تنها اعتیاد نمی اورند، بلکه از اعتیاد پیشگیری می کنند!!!! می دانید چرا؟ چون بیماران برای خود درمانی به مواد مخدر و محرک و مصرف نادرست دارو روی نمی اورند!

در انتها، باز هم تاکید می کنم که در زندگی واقع بین باشید تا لحظات را به بهترین نحو برای خود حفظ کنید.

منبع:

http://dr-ravanpezeshk.com

تعداد بازدید: 889

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.