سخنی با شما به مناسبت صدمین شماره هفته نامه رژیم درمانی نوین
سخنی با شما به مناسبت صدمین شماره هفته نامه رژیم درمانی نوین

سخنی با شما به مناسبت صدمین شماره هفته نامه رژیم درمانی نوین

16 مهر 1392

خدای متعال را سپاس که به ما توفیق داد، امروز "صدمین"  شماره هفته نامه اینترنتی پزشک شما (هفته نامه رژیم درمانی نوین) را برای شما هموطنان عزیز ارسال نماییم. هدف ما از این خدمت،  ارتقاء آگاهی و توسعه نگرش شما عزیزان در زمینه زندگی سالم بوده است. این هفته نامه سعی نموده است تا با ارائه جدیدترین اخبار و مقالات علمی، اطلاعات به روز تغذیه ای را با ذکر منبع، در اختیار شما دوستداران علم و دانش قرار دهد.

با توجه به استقبال هموطنان عزیز در طی سال گذشته، سایت مستقلی را برای هفته نامه رژیم درمانی نوین تحت عنوان "پزشک شما" به عنوان یک رسانه جامع علوم پزشکی طراحی نمودیم. سایت پزشک شما این امکان را برای شما عزیزان فراهم می نماید تا بتوانید اطلاعات بروز و جامعی درسرفصل های متنوع زیر بدست آورید:

مفتخریم که تا به امروز با همراهی خود، ما را در رسیدن به این اهداف بلند مدت و ژرف همراهی نموده اید. چنانچه تا کنون موفق به دریافت هفته نامه رژیم درمانی نوین نشده اید، به سایت " پزشک شما "  با آدرس اینترنتی www.yourdoctor.ir   مراجعه نموده و جهت ثبت نام رایگان و دریافت هفتگی این هفته نامه اقدام کنید. شما می توانید از دوستان خود نیز برای دریافت این هفته نامه دعوت نمایید. همچنین با ارسال نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود به آدرس ایمیل :   info@yourdoctor.ir  ما را در بهبود کیفیت و ارائه خدمات بهتر یاری نمائید. امیدواریم با همراهی و همگامی شما دوستان بتوانیم در پیشبرد این آرمان ها موفق باشیم.

     

تعداد بازدید: 643
کلمات کلیدی: هفته نامه 

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.