لبخندی زیبا با سفید کردن تخصصی دندان‌ها
لبخندی زیبا با سفید کردن تخصصی دندان‌ها

لبخندی زیبا با سفید کردن تخصصی دندان‌ها

لبخندی زیبا با سفید کردن تخصصی دندان‌ها
اغلب افراد ترجیح می‌دهند که لبخند جذاب‌تری داشته باشند و امروزه درمان‌های زیبایی دندان‌پزشکی از هر زمان دیگری پرطرفدارتر است.
سفید کردن دندان
سفید کردن دندان روشی ساده برای زیبا و سرزنده ساختن ظاهر لبخند شما است. نباید فکر کرد که سفید کردن دندان‌ها فقط برای افراد مشهور است، بلکه همگان می‌توانند از این روش استفاده کرده تا لبخند خود را همانند ستارگان سینما و موسیقی زیبا سازند.
روش‌های مختلفی برای سفید کردن دندان‌ها وجود دارد و روش سفید کردن در منزل یکی از آن‌ها است. در این روش نیاز است وسیله‌ای که برای شما ساخته شده است و «تِرِی» نامیده می‌شود را در دهان خود قرار دهید. تری حاوی مواد سفید کننده است و زمانی که این مواد با مینای دندان در تماس قرار گیرند باعث سفید شدن دندان‌های شما خواهند شد. برای تکمیل دوره‌ی سفید کردن دندان‌ها باید برای ۱۰ الی ۱۴ روز متوالی روزی حدود ۶ ساعت از تری استفاده کنید. استفاده از این روش بدون درد بوده و فقط طی دو هفته تفاوت را مشاهده خواهید کرد.
مزایای سفید کردن دندان‌ها
اگر رنگ دندان‌های شما به سبب فرسایش طبیعی، مصرف چای و مواد غذایی حاوی رنگ تغییر کرده است می‌توانید به کمک روش‌های سفید کردن دندان ظاهر آن‌ها را زیبا و درخشان نمایید. فرآیند سفید کردن دندان‌ها بسیار ساده بوده و هیچ دردی به همراه نخواهد داشت. می‌توانید از روش‌های استفاده کنید که فقط در مطب انجام می‌شوند یا روش‌های  سفید کردن در منزل را انتخاب کنید، سفید کردن دندان‌ها اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد. خیلی از افراد به خاطر زردی دندان‌های‌شان در ملاقات با افراد جدید احساس خوبی ندارند، سفید کردن دندان‌ها می‌تواند به این افراد کمک کند تا در موقعیت‌های اجتماعی راحت‌تر باشند و احساس جذابیت بیشتری کنند.
آیا سفید کردن دندان‌ها بدون خطر است؟
اگر می‌خواهید از ایمنی فرآیند سفید کردن دندان‌ها اطمینان داشته باشید باید به یک دندان‌پزشک معتبر رجوع کنید. با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب از بی‌خطر بودن عمل سفید کردن دندان‌ها آسوده خاطر خواهید بود.

این مطلب نتیجه مطالعه مطالب سایت‌های  Your Dentistry Guide ‌و American Academy Periodontology و کتاب‌ Implant Restorations: A Step-by-Step Guide نوشته کارل دراگو ‌است.

تعداد بازدید: 499

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.