سه نکته کلیدی در جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
سه نکته کلیدی در جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)

سه نکته کلیدی در جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)

سه نکته کلیدی در جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)

 آیا عمل جراحی بلفاروپلاستی یا جراحی پلاستیک پلک با لیزر قابل انجام است؟

با توجه به افزایش کاربرد لیزر در زمینه‌های گوناگون جراحی، استفاده از لیزر در جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) فقط به عنوان برش تیغ جراحی است و به دلیل خون‌ریزی کمتر بعد از عمل، خون‌مردگی و کبودی مختصری کمتر از جراحی بلفاروپلاستی کلاسیک خواهد بود، اما تفاوت واضحی در نتیجه عمل با لیزر و بدون لیزر ایجاد نخواهد شد.

 در چه کسانی می‌توان عمل جراحی بلفاروپلاستی را انجام داد؟

با افزایش سن و بروز تغییرات پوستی، نسوج زیر پوست و عضلات و شل شدن صورت و اطراف چشم باعث پیری نگاه فرد می‌شود. افتادگی پلک، ابرو و پیشانی منجر به مسن‌تر، غمناک‌تر و خسنه‌تر شدن نگاه فرد می‌شود که با عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) با، یا بدون لیفت ابرو اصلاح این مشکل ممکن است.

 نتایج عمل جراحی دایمی است یا برگشت‌پذیر است؟

با عمل جراحی بلفاروپلاستی پوست، چربی و بافت اضافی که در اثر کهولت سن ایجاد شده است برداشته می‌شوند و نگاه فرد بین ۱۰ تا ۱۵ سال جوان‌تر می‌شود. در ضمن؛ بسیاری از بیماران به دلیل افتادگی شدید پلک حتی دچار اختلال‌های بینایی نیز می‌شوند، به طوری که فرد برای اینکه بتواند مستقیم را خوب ببینید لازم است سرش را بالا بگیرد تا فشار پلک افتاده از روی کره چشم برداشته شود. حال آنکه، اگر بلفاروپلاستی به درستی انجام شود نه تنها از نظر زیبایی نتایج مطلوبی دارد بلکه از نظر درمانی و افزایش میدان دید فرد نیز بسیار مفید خواهد بود.

منبع:

http://dr-hadian.ir

تعداد بازدید: 1192

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.