آیا با وجود بریج ونیر یا روکش دندان می توان دندان ها را سفید کرد؟
آیا با وجود بریج ونیر یا روکش دندان می توان دندان ها را سفید کرد؟

آیا با وجود بریج ونیر یا روکش دندان می توان دندان ها را سفید کرد؟

آیا با وجود بریج ونیر یا روکش دندان می توان دندان ها را سفید کرد؟
برخی از تغییرات رنگی دندان‌ها ناشی از لکه‌های سطحی بوده که می‌توان به کمک یک متخصص بهداشت دهان و دندان آن‌ها از بین برد. توصیه می‌شود قبل از سفید کردن دندان‌ها آن‌ها را به طور کامل تمیز کنید تا از عدم وجود پلاک و تارتار اطمینان حاصل شود. در این صورت نفوذ ماده‌ی سفید کننده به دندان‌ها دچار مشکل نخواهد شد.
 

نتایج سفید کردن دندان‌ها چه مدت باقی خواهند ماند؟
اثر سفید کردن دندان‌ها دائمی نبوده با شکل گرفتن لکه‌ها، دندان‌ها دچار تغییر رنگ خواهد شد. شدت تغیر رنگ در افراد مختلف وابسته به عادات زندگی و مواد غذایی مصرفی متفاوت است. نتایج سفید کردن دندان‌ها در شخصی که سیگار می‌کشد و به مقدار زیادی قهوه می‌نوشد زودتر از بین خواهند رفت. از این رو ماندگاری نتایج سفید کردن دندا‌ن‌ها از چند ماه تا چند سال متغیر است.
 

آیا با وجود بریج، ونیر یا روکش دندان می‌توان دندان‌ها را سفید کرد؟
اگر قصد دارید از روکش دندان، ونیر یا بریج‌ استفاده کنید و همچنین می‌خواهید دندان‌های خود را سفید کنید، بهتر از سفید کردن دندان‌ها را قبل از موارد دیگر انجام دهید. به یاد داشته باشید که عمل سفید کردن فقط برای دندان‌های طبیعی کاربرد دارد.
 

آیا سفید کردن دندان‌ها باعث حساس شدن آن‌ها می‌شود؟
طی روزهایی که مشغول سفید کردن دندان‌هایتان هستید احتمالاً دندان‌های شما نسبت به سرما و گرما زیاد حساس‌تر از حالت معمول خواهند بود. برای کاهش حساسیت دندان‌ها بهتر است در طی این دوره از خمیردندان‌های مخصوص دندان‌های حساس استفاده کنید. حساسیت دندان‌ها پس از اتمام فرآیند سفید کردن دندان‌ها از بین خواهد رفت، در غیر این صورت دندان‌پزشک خود را در جریان بگذارید.
لازم است دندان‌ها قبل از سفید کردن به طور دقیق معاینه شوند تا از عدم وجود مشکلاتی که می‌توانند تحت تأثیر عمل سفید کردن دندان‌ها قرار گیرند اطمینان حاصل شود.
 

آیا لکه‌های سفید روی دندان پس از عمل سفید کردن از بین خواهند رفت؟
با سفید کردن دندان‌ها تمامی دندان روشن‌تر خواهد شد، در نتیجه لکه‌های سفید همچنان وجود خواهند داشت. برای از بین بردن لکه‌های سفید روی دندان باید از روش‌های دیگر دندان‌پزشکی مانند ICON استفاده کنید.

تعداد بازدید: 528

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.